22 آبان 1397
شماره خبر: 204793

اجرای طرح همتا در مدارس شاهد البرز آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اجرای طرح همتا در مدارس شاهد البرز آغاز شد


رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: طرح همتا به منظورارتقاء کیفی و تبادل نظر بین مدیران در قالب بازدیدهای میدانی از مدارس شاهد این استان آغاز شد.
قادر صفرپور افزود: نخستین بازدید میدانی در قالب طرح همتا از مدارس شاهد آموزش و پرورش ناحیه یک کرج با هدف انتقال تجربه بین مدیران مدارس اجرایی شد. وی اظهارداشت: یکی ازاولویت‌های اصلی آموزش و پرورش، بهبود شیوه‌های آموزشی و افزایش مهارت های زندگی در بین دانش آموزان است. صفرپور خاطرنشان کرد: کیفی‎سازی یکی از راهکارهای افزایش توانایی دانش‎آموزان در مدارس شاهد است.
وی گفت: اجرای طرح همتا یکی از برنامه های محوری رسیدن به حد مطلوب و رضایت‎بخش آموزشی در مدارس شاهد است. رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: امسال بیش از هشت هزار و 500 دانش آموز درمدارس شاهد البرز مشغول تحصیل هستند. وی افزود: کادر آموزشی ، تربیتی واجرایی مدارس شاهد از بین نیروی انسانی توانمند در عرصه تعلیم و تربیت فعال در مدارس استان برگزیده می شوند تا در طول سال تحصیلی شاهد کیفیت آموزشی - تربیتی و همچنین اقدامات اداری - اجرایی در مدارس شاهد حاکم و تقویت شود. رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در قالب این طرح مدیران مدارس با ابتکار و خلاقیت دانش آموزان و معلمان در برنامه های مختلفی که در مدارس شاهد استان تدوین و در حال اجراست نیز آشنایی پیدا می کنند. صفرپور تصریح کرد: استان البرز دارای 25 مدرسه شاهد با 287 کلاس و 780 نیروی انسانی با تجربه و توانمند است. «به فرمان امام خمینی (ره) مدارس شاهد از سال 65 برای خدمات رسانی آموزشی - تربیتی به جامعه هدف در کشور فعال شد تا با تدوین و اجرای برنامه های ویژه دانش آموزان تحت پوشش فرآیند تعلیم و تربیت قرار گیرند.» استان البرز 450 هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود