24 اسفند 1397
شماره خبر: 212250

مسابقه گام دوم انقلاب در بین دانش آموزان اشتهارد برگزارشد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

مسابقه گام دوم انقلاب در بین دانش آموزان اشتهارد برگزارشد


مدیر آموزش و پرورش اشتهارد گفت: مسابقه تمدن نوین اسلامی تحت عنوان گام دوم انقلاب دربین دانش آموزان دبیرستانی این شهرستان برگزارشد.
مهدی شاه بختی با اشاره به اینکه این مسابقه در لبیک به بیانیه بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در چهل سالگی انقلاب و آغار گام دوم اجرایی شد، اظهارداشت: محتوای این مسابقه را بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص تمدن نوین انقلاب را تشکیل داد.وی خاطرنشان کرد: این مسابقه با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه اشتهارد برگزار شد.وی برخواندن و عمل کردن به این بیانه تاکید کرد و یادآورشد: رهبر معظم انقلاب نقشه ی راه را برای ما ترسیم کرده اند که اگر ما براساس این نقشه راه حرکت کنیم و از همه ظرفیت های انقلاب خصوصا جوانان برای رسیدن به اهداف نظام و انقلاب استفاده کنیم قطعاً بر دشمنان پیروز خواهیم شد.
شاه بختی گفت: هدف اصلی رهبر معظم انقلاب جوانان خصوصاً دانش آموزان است که باید این انقلاب را به پیش ببرند.وی بیان داشت: همه ما با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبری و عمل به مفاهیم آن باید انقلاب را سربلندتر از قبل پیش ببریم.در این مسابقه بیش از 100 دانش آموز شرکت کردند که به 30 نفر از برگزیدگان هدایایی تقدیم شد. درپایان دانش آموزان اشتهاردی بار دیگر با دردست داشتن تصاویر شهدا با امام ، شهدا و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند. شهرستان اشتهارد حدود 8 هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود