12 خرداد 1398
شماره خبر: 215158

دانش آموزان البرز ایستگاه افطاری ساده دایر کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دانش آموزان البرز ایستگاه افطاری ساده دایر کردند


رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز گفت: در ماه مهمانی خد ا به منظور گسترش سنت حسنه افطاری، دانش آموزان عضو این اتحادیه برای نیازمندان استان ایستگاه افطاری ساده دایر کردند.
مجتبی فریدونیا اظهار داشت: این اقدام دانش آموزان در راستای اشاعه سنت حسنه افطاری در جامعه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شده است. وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر سال ۱۳۹۲، خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر مان فرمودند باید سنت خوب افطاری‌های ساده در مساجد و خیابان‌ها را در ماه مبارک رمضان گسترش داد. فریدونی یادآورشد: در این حرکت فرهنگی و تربیتی به دنبال گسترده شدن سفره‌های افطاری ساده با شعار حمایت از نیازمندان و پرهیز از اسراف و زیاده‌روی در برخی افطاری‌های ماه مبارک رمضان شدیم. رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان البرز گفت: به نمایش گذاشتن نیت بذل، بخشش و گشاده دستی در ماه مهمانی خدا در قالب افطاری دادن ساده در مساجد، محله‌ها و معابر عمومی از دیگر اهداف این حرکت معنوی در بین مردم است.
وی خاطرنشان کرد: همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در چند نقطه از مناطق کم برخوردار استان از جمله کرج سفره‌های افطاری کریمانه نیز برپا کردیم تا سفره دار مردم روزه دار و محروم باشیم.فریدونی اضافه کرد: در این ضیافت افطاری که همزمان با نماز مغرب و عشا در خیابان اجرا شد، ۷۰۰ بسته افطاری ساده در بین روزه داران توزیع شد. استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز دارد که حدود هشت هزار نفرآن عضو اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان البرز هستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود