13 اسفند 1391
شماره خبر: 21668

افتتاح ساختمان سازمان بسیج رسانه در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

افتتاح ساختمان سازمان بسیج رسانه در البرز


سپیدارآنلاین: با حضور جمعی از مسئولان ساختمان سازمان بسیج رسانه استان البرز افتتاح و طی حکمی حسن جعفری به عنوان رئیس این سازمان منصوب شد.
ساختمان سازمان بسیج رسانه استان البرز با حضور محمود عاطفی رئیس سازمان بسیج رسانه های کشور، سردار بهرام حسینی مطلق فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، ناصر رجبی معاون سیاسی امنیتی استانداری، حبیب الله مازندرانی مدیرکل صدا و سیمای البرز، حجت الاسلام پیرعلی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه استان افتتاح شد. سردار بهرام حسینی مطلق در مراسم افتتاح بسیج رسانه استان البرز در جمع اهالی رسانه بسیج با اشاره به تداوم جنگ از گذشته تا به اکنون و نقش بسیج رسانه در برهه کنونی اظهار داشت: امروز جنگ و نبرد ما چند بعدی است و از این رو سازمان بسیج خود را مکلف ساخته تا هر یک از گروه ها و اقشار مختلف جامعه رسالت بسیج را پیاده سازی کنند.
بسیج رسانه مغز متفکر در مقابله با جهاد فرهنگی است
وی افزود: در گذشته تنها یک جنگ داشتیم اما امروز این دامنه گسترده تر شده است و دشمن تمام توان خود را بکار گرفته تا با جنگ نرم ترفندهای خود را عملی سازد؛ از این رو باید حرفه و تخصصی وارد عمل شویم و از پتانسیل ها در ناکام گذاشتن حربه ها استفاده کنیم. سردار حسینی مطلق تصریح کرد: در این راستا نقش رسانه ها بالاخص بسیج رسانه به عنوان مغز متفکر و مقابله با جهاد فرهنگی دشمن بی بدیل خواهد بود. وی بیان کرد: جذب، ساماندهی و بصیرت افزایی اصحاب رسانه، خبرگزاری ها از جمله اهدافی است که دنبال می شود. وی ادامه داد: سازمان بسیج رسانه با تمام توان خود باید زبان گویای اقشار مختلف جامعه باشد.
اصحاب

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود