26 تیر 1398
شماره خبر: 217130

همایش حجاب و عفاف برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

همایش حجاب و عفاف برگزار شد


همایش حجاب و عفاف با اهداف آموزشی و تجلیل از فعالان عرصه حجاب و عفاف استان با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه و مراکز فرهنگی هنر و قرآنی استان البرز در سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد.
ناصر مقدم ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، در این همایش ضمن بیان اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بر اتخاذ شیوه ها و روش های نو مطابق با شرایط و نیازهای امروز جامعه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید کرد.حجت الاسلام و المسلمین خسروی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این همایش بر مقوله عفاف تاکید کرد. وی بر اهمیت نقش ارتباط با خدا در جامعه و لزوم توجه بیشتر به آن اشاره کرد و زبان امر به معروف و نهی از منکر را در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بسیار موثر خواند و تاکید کرد در امر به معروف و نهی از منکر زبان ملایم و مهربان و توجه به عدم تخریب شخصیت افراد بسیار مهم است. در ادامه این همایش نویسنده و شاعر نام آشنای البرزی خانم نغمه مستشار نظامی به شعرخوانی پرداخت.در پایان این همایش فعالان عرصه حجاب و عفاف استان در حوزه های مختلف از قبیل موسسات فرهنگی هنری، کانون های فرهنگی هنری مساجد، موسسات قرآنی، کانون های تبلیغاتی، رسانه ها و خبرنگاران، نویسندگان و ناشران، هنرمندان عکاس، موسسات، مزون ها و انجمن مد و لباس همچنین کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تقدیر شدند.
گفتنی است در پایان این همایش، نمایشگاهی در خصوص حجاب و عفاف در محوطه نمایشگاهی جنب درب ورودی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، دایر گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود