4 اردیبهشت 1392
شماره خبر: 24087

زیبندگی پوشش اسلامی در همایش عفاف و حجاب ماهدشت

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

زیبندگی پوشش اسلامی در همایش عفاف و حجاب ماهدشت


سپیدارآنلاین: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهدشت از برگزاری همایش یک روزِ عفاف و حجاب در یکی از هنرستان های دخترانه این شهر خبر داد.
حجت الاسلام محمود دهقاندار گفت: همایش عفاف حجاب صبح امروز چهارم اردیبهشت ماه در هنرستان دخترانه امام باقر(ع) برگزار شد. وی افزود: بررسی عوامل بد حجابی و آثار سوء آن بر افراد و جامعه از جمله مباحث مهمی بود که در این نشست به آن پرداخته شد. حجت الاسلام دهقاندار تصریح کرد: الگوبرداری از سیره و روش زندگی ائمه اطهار (ع) و همچنین حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی بی مانند در عفاف و حجاب ضرورتی است که بانوان با از تعصی آن به جایگاه و مقام والای یک زن دست پیدا می کنند. وی اظهار امیدواری کرد که برگزاری سلسله همایش های عفاف و حجاب گامی در جهت آشنایی بانوان با زیبندگی های عفاف و حجاب باشد.
نمایشگاه کتاب ماهدشت تا 15 اردیبهشت ماه دایر است
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهدشت در بخش دیگری خاطر نشان کرد: نمایشگاه کتابی نیز با محوریت سیره عملی و رفتاری حضرت زهرا(س) از 22 فروردین ماه در این اداره دایر شده و تا 15 اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد. شایان ذکر است؛ این سومین همایش عفاف و حجاب از سلسله برنامه های تخصصی نخستین کنگره بزرگداشت حضرت زهرا(س) در شهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود