26 اسفند 1391
شماره خبر: 22437

با ماشين به مقصد بهار میهمان خانه شنوندگان رادیو البرز در نوروز 92

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

با ماشين به مقصد بهار میهمان خانه شنوندگان رادیو البرز در نوروز 92


سپیدارآنلاین: با ماشين به مقصد بهار و مسابقه پلکان عنوان دو برنامه ای است که در ایام نوروز میهمان خانه شنوندگان رادیو البرز است.
وي‍‍ژه برنامه به مقصد بهار، يك هفته قبل ار آغاز سال نو ميهمان خانه های شنوندگان رادیو البرز است. در اين برنامه يك خانواده 5 نفره و پر سرو صدا به مسافرت مي روند.آن ها در حين سفر، به شهر هاي مختلف و ديدني كشور مي روند؛ مسافرتی که توام با ماجراهاي زيادي است. سبك زندگي، برنامه ريزي در سفر،روابط خانوادگي در مسافرت، اهميت سفر و در كنار هم بودن از موضوعات برنامه به مقصد بهار محسوب می شود. مسابقه، بخش كارشناسي و نمايش از جمله آيتم هاي اين برنامه است كه عطايي تهيه كننده اين برنامه براي آن تدارك ديده است. به مقصد بهار از 26 تا 30 اسفند هر روز بين ساعت 19:00 تا 20:00 از راديو البرز پخش مي شود.
100پله ي دانش را در راديو البرز طي كنيد
برنامه مسابقه محور پلكان پخش خود را 23 بهمن ماه از راديو البرز آغاز کرده است و پخش آن در ايام نوروز 92 نيز ادامه خواهد داشت. در اين برنامه نيم ساعته كه كاری از گروه عصرگاهي راديو البرز، است شركت كنندگان به همراه يك مشاور بايد به سئوالات مجري كه برگرفته از فيلم هاي تاريخي و علمي و برنامه هاي مستند تلويزيون و سينما است،پاسخ دهند. ورزش، ادبيات، هنر و هوش از ديگر حوزه هاي پرسشي اين مسابقه است. قدوسيان تهيه كننده اين برنامه هدف از برگزاري

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود