11 دی 1398
شماره خبر: 227864

۴۸ روستای استان البرز در ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب شرکت کردند.

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

۴۸ روستای استان البرز در ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب شرکت کردند.



معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، از شرکت تعداد ۴۸ روستا و منطقه عشایری از استان البرز در ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد .

سید عزیز چابکی ، با اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به تمدید مهلت شرکت در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب تا ۱۰ دی ۱۳۹۸ تعداد ۱۰ روستای دیگر از البرز نیز با ارسال فرم ها و مستندات مربوطه در ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شرکت کرده و کاندیدای رقابت با سایر روستاها و مناطق عشایری کشور در موضوع فعالیت ها و برنامه های کتابخوانی شدند.
معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، خاطر نشان کرد : تعداد ۴۷ روستا و یک منطقه عشایری استان البرز که در ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب شرکت کردند، تعداد ۲۴ روستا از ساوجبلاغ ، ۱۵ روستا از کرج، ۳ روستا از طالقان، ۳ روستا از نظرآباد، ۱ روستا از اشتهارد، ۱ روستا از فردیس و یک منطقه عشایری از ساوجبلاغ در این جشنواره شرکت کردند. وی در خاتمه تصریح کرد : فرمها و مستندات روستا ها و منطقه عشایری شرکت کننده در این جشنواره جهت داوری نهایی و ارزیابی به دبیرخانه این جشنواره مستقر در دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال گردید .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود