25 فروردین 1399
شماره خبر: 233227

برگزاری شورای اطلاع رسانی استان با حضور دکتر فردی، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و اعضای شورای اطلاع رسانی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری شورای اطلاع رسانی استان با حضور دکتر فردی، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و اعضای شورای اطلاع رسانی


شورای اطلاع رسانی استان روز سه¬شنبه 25/01/99 در سالن معاونت سیاسی با حضور دکتر فردی، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و اعضای برگزار شد.

ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و دبیر جلسه، در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضای شورا و تبریک عید سعید نوروز و ایام وفات شعبانیه و نیز تشکر از تلاش¬های پرستاران و کادر درمانی کشور به ویژه استان البرز و تشکر ویژه از اصحاب رسانه استان که در حوزه های اطلاع رسانی دقیق و آگاهی بخشی به نحوه احسنت عمل کردند. به تشریح دستور جلسه پرداختند؛ مهمترین موضوع، دستورالعمل اطلاع رسانی در خصوص طرح فاصله-گذاری هوشمند می باشد که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به نوبه خود از طریق مجمع خردورزان و معاونت های فرهنگی و هنری برنامه های تاثیرگذار و قابل اجراء را با اخذ نظرات صاحب نظران در بستر اینترنت اعلام نمایند.در ادامه دکتر فردی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و رئیس جلسه با تقدیر از حضور اعضای شورای اطلاع رسانی و تبریک سال نو و ایام شعبانیه و نیز هفته سربازان گمنام، ضمن مهم شمردن جلسات شورای اطلاع رسانی به بیان فعالیت های صورت گرفته در استان در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا پرداختند. افراد غیرمسئول حق اظهار نظر درخصوص مسائل کرونا را ندارند. سخنگو اعلام اقدامات انجام شده در خصوص ویروس کرونا با اینجانب است و اعلام آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و جانباختگان با معاون دانشگاه علوم پزشکی می باشد.
وی افزود: کارگروهی با محوریت معاونت اقتصادی استانداری تشکیل شده است که صنوفی که خواستار فعالیت هستند می بایست در سامانه سلامت ثبت نام نمایند و با دریافت کد چهاررقمی و نصب آن در محل خدمت می توانند فعالیت خود را شروع نمایند. در ادامه بیان داشتند برای رعایت پروتکل بهداشتی 2 کار می بایست صورت گیرد:1- آموزش به کلیه ی واحدهای تولیدی و صنعتی توسط اداره کل صمت استان البرز و آموزش به شهروندان به قید فوریت بر اساس دستورالعمل.2-تولید محتوا توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی با همکاری صدا و سیما و انتشارآن در فضای مجازی و رسانه ی ملی.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود