23 اردیبهشت 1399
شماره خبر: 235049

جشنواره فیلم کوتاه و عکس موبایلی" خونه بهار " با موضوع "در خانه می مانیم " تا پایان اردیبهشت

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

جشنواره فیلم کوتاه و عکس موبایلی" خونه بهار " با موضوع "در خانه می مانیم " تا پایان اردیبهشت


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از تمدید جشنواره فیلم کوتاه و عکس موبایلی " خونه بهار " با موضوع "در خانه می مانیم " تا پایان اردیبهشت ماه ، خبر داد.

ناصر مقدم مدیر کل ، ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد : با توجه به استقبال اصحاب محترم فرهنگ هنر و رسانه البرز و دیگر استان های کشور و شهروندان هنرمند در راستای موضوعات مختلف اجتماعی با پویش " در خانه می مانیم " ، تا کنون ۹۰ اثر در قالب ۴۵ اثر فیلم و کلیپ ، انیمیشن ۲اثر ، استاپ موشن ۸اثر و عکس ۱۶ نفر با ۴۰عکس آثار خود را به دبیرخانه ارسال نموده اند که ۸۰ اثر پذیرفته شده است .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود : در جشنواره فیلم کوتاه و عکس موبایلی " خونه بهار " با موضوع "در خانه می مانیم " به غیر استان البرز از استان ها و شهرهای دیگر کشور از جمله گلستان ، رشت ، مشهد ، تهران آذربایجان شرقی ، بوشهر ، قزوین ، اهواز و شیراز نیز آثار بسیار خوب و ارزشمندی به دبیرخانه رسیده است . ناصر مقدم اظهار داشت : از اصحاب محترم فرهنگ هنر و رسانه ، خانواده های محترم و هنرمندان انتظار داریم تا در این جشنواره با کارهای ارزنده خود طبق فراخوان جشنواره فیلم کوتاه و عکس موبایلی " خونه بهار " با موضوع "در خانه می مانیم " شرکت نمایند .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود