26 اردیبهشت 1399
شماره خبر: 235243

تقدیر روز روابط عمومی توسط مدیر آموزش و پرورش

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تقدیر روز روابط عمومی توسط مدیر آموزش و پرورش


روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج: تقدیر روز روابط عمومی توسط مدیر آموزش و پرورش در اتاق روابط عمومی برگزار شد .

تقدیر روز روابط عمومی توسط مدیر آموزش و پرورش در اتاق روابط عمومی برگزار شد وی روابط عمومی را چشم بینای دستگاه خواند و افزود:روابط عمومی نماد واقعی از تلاش در راستای روشنگری مجموعه است.
مالمیر اظهار داشت :روابط عمومی با تعامل سازنده با افکار عمومی دستگاه را اتقاء دهد.نقش درون و برون سازمانی باعث توسعه سازمان می شود .چند نکته مفید :روابط عمومی در متن است نه در حاشیه، ضرورت است نه در لوکس، در خود مدیریت است نه در بیرون آن، پس حق داریم بگوئیم هر مدیریتی سزاوار روابط عمومی ای است که دارد. روابط عمومی بایستی در ارتباط با مردم، مدافع سازمان و در ارتباط با مدیران، نقش مدعی العموم را به خود بگیرد. انگیزه اعمال انسانی اغلب احساسات است نه منطق، بنابراین کارشناس روابط عمومی باید عکس العملها را به حساب آورد و بکوشد تا تفسیرهای مختلف را پیش بینی کند. هدف فعالیت های روابط عمومی در یک سازمان بایستی چنان باشد که کارکنان منافع خود را با سازمان یکی بدانند. به عبارت دیگر معتقد بشوند که ضرر مؤسسه ضرر آنها و نفع مؤسسه منفعت آنهاست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود