4 خرداد 1399
شماره خبر: 235641

تفاهم نامه احداث مدرسه خیرساز درالبرز منعقد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تفاهم نامه احداث مدرسه خیرساز درالبرز منعقد شد

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه سازالبرز گفت: به مناسبت عید سعید فطرتفاهم نامه ساخت یک مدرسه خیرساز دراین استان منعقدشد.

حسن مهرانی اظهارداشت: سعید پورکاشانی یکی ازخیرین مدرسه ساز استان البرز به مناسبت عید سعید فطر ساخت یک مدرسه ۱۵ کلاسه درمنطقه زیبا دشت شهرستان فردیس را بر عهده گرفت .
وی بیان داشت: این خیرکه تا کنون اقدام به ساخت پنج مدرسه دیگر در مناطق کم برخوردار البرزکرده است اکنون برای ساخت ششمین مدرسه اش ۲۰ میلیارد ریال بودجه اختصاص داده است.
این مدرسه خیرساز درزمینی به مساحت سه هزارو ۵۰۰ مترمربع ساخته می شود که بخشی ازهزینه تکمیل آن از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس البرز تامین خواهد شد.
مهرانی ادامه داد: در۱۸ خردادماه ۹۹ عملیات ساخت این مدرسه خیری با حضورخانواده معظم آغاز می شود تا ظرف یک سال این فضای آموزشی تکمیل و به آموزش و پرورش استان البرز تحویل داده شود.
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرزیادآورشد: سال گذشته خیرین مدرسه سازدراین مدرسه ۱۰ مدرسه درزیربنای هشت هزار و ۱۵۰ متر مربع درآموزش و پرورش نواحی ۲ و سه کرج و شهرستان های اشتهارد، ساوجبلاغ و نظرآباد احداث کردند.
وی با اشاره به اینکه با ساخت این مدارس ۸۵ کلاس درس به فضای آموزشی استان البرزاضافه شد،خاطرنشان کرد: تا کنون ۵ مدرسه ساخته شده خیرین تحویل آموزش و پرورش داده شده و مابقی تا شروع سال تحصیلی جدید واگذارمی شود.
مهرانی تاکید کرد: همت خیرین مدرسه ساز درکنار دولت موجب شد دربخش فضای آموزشی با بحران مواجه نشویم که این امر با توجه به مهاجرت پذیری استان البز قابل تقدیر است.
استان البرز۵۰۰ هزاردانش آموزدارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود