23 خرداد 1399
شماره خبر: 236634

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش البرز از درمانگاه فرهنگیان و پروژه های عمرانی شهرستان نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش  البرز از درمانگاه فرهنگیان و پروژه های عمرانی  شهرستان نظرآباد


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از درمانگاه فرهنگیان و پروژه های عمرانی در حال ساخت شهرستان نظرآباد بازدید به عمل آورد.

سالار قاسمی مدیر کل آموزش وپرورش استان البرز به همراه مسعود مهران نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد و هیئت همراه از درمانگاه فرهنگیان شهرستان نظرآباد بازدید به عمل آورد.
در این بازدید سالار قاسمی ضمن تشکر از خدمات کارکنان و پزشکان درمانگاه فرهنگیان شهرستان نظرآباد، تاکید کرد: تکریم فرهنگیان عزیز در مجموعه این درمانگاه باید سرمشق رفتاری همه کارکنان باشد.
مسعود مهران نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد در حاشیه این بازدید گفت: امیدواریم به همت کارکنان درمانگاه روز به روز کیفیت خدمات ارائه شده را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.سالار قاسمی مدیر کل آموزش وپرورش استان البرز و مسعود مهران نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد و هیئت همراه پس از درمانگاه فرهنگیان از پروژه عمرانی خیرساز صراف زاده بازدید به عمل آورد.
قاسمی ضمن تاکید بر عدم توقف ساخت پروژه ها گفت: انشاءالله تلاش های به سمتی باشد تا پروژه های عمرانی نیمه تمام طی سال جاری به بهره برداری برسد.در پایان این بازدید نیز مسعود مهران نیا مدیر آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد در مورد این پروژه گفت: این پروژه بزرگترین پروژه خیرین مدرسه ساز شهرستان و بزرگترین مدرسه استثنایی کشور است که به همت آقای صراف زاده در حال ساخت می باشد و یکی از مراکز بی نظیر کشور خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود