29 فروردین 1392
شماره خبر: 23674

ایجاد آرامش و امنیت روانی در جامعه تحقق شعار سال را تضمین می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ایجاد آرامش و امنیت روانی در جامعه تحقق شعار سال را تضمین می کند


سپیدارآنلاین: مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تحقق شکل گیری حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را در گرو ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه دانست و گفت: در فضای امن و آرام روانی وحدت و انسجام لازم برای تحقق این حماسه های عظیم فراهم می شود.
حجت الاسلام سیدعباس مسعودی در خصوص شرایط لازم برای تحقق شکل گیری حماسه سیاسی و اقتصادی در سال جاری اظهار داشت: ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه تحقق این امر را تضمین خواهد کرد. وی افزود: در سایه آرامش و امنیت روانی، وحدت و انسجام لازم بین مردم و همچنین مردم و مسئولان نظام رقم می خورد و بی شک این امر زمینه ساز شکل گیری حماسه عظیم سیاسی و اقتصادی در کشور خواهد شد. وی تصریح کرد: برقراری آرامش و امنیت در بین آحاد جامعه در اثر اعتماد به مسئولان و عملکرد آنها به وجود می آید و وقتی مردم مطمئن باشند که مسئولان با رصد کامل مشکلات و معضلات آنها با تمام توان در پی رفع مشکلات و معضلات آنها هستند با فراق خاطر به امور معیشتی خود مشغول می شوند.
بی اعتمادی ها ناامنی و اختشاش را دامن می زند
حجت الاسلام مسعودی تاکید کرد: بسیاری از ناامنی ها و اختشاش ها در اثر بی اعتمادی مردم به مسئولان به وجود می آید بنابراین مسئولان باید به گونه ای عمل کنند که رضایت و اعتماد روزافزون مردم را به همراه داشته باشد. وی گفت: اطلاع رسانی شفاف و کامل در خصوص عملکرد مسئولان، مردمی بودن و در سایه ولایت و چارچوب قوانین اسلامی گام برداشتن از عوامل موثر جذب اعتماد مردم نسبت به مسئولان خواهد بود.
حماسه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود