14 آبان 1390
شماره خبر: 2397

امام جمعه ساوجبلاغ:شعار استکبارستیزی جهانی شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

امام جمعه ساوجبلاغ:شعار استکبارستیزی جهانی شده است

حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدتقی ناطقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: خروش ملت‌های مسلمان نشان دهنده استکبار ستیزی است و این مهم از انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته است.
وی ادامه داد: امروز دشمن به واسطه توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم در نظر دارد تا اهداف انقلاب را مورد هجمه قرا دهد.
این مسئول تأکید کرد: هوشیاری و بیداری مردم در تمام برهه‌ها باعث شده است تا دشمنان بیش از گذشته مأیوس شده‌اند اما هنوز دست از توطئه‌های خود برنداشته‌اند.
ناطقی گفت: جوانان و نوجوانان ایرانی هیچگاه دست از آرمان‌های امام و انقلاب برنداشته و بر ولایتمداری خود تأکید فراوان دارند.
امام جمعه ساوجبلاغ افزود: با گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی اما هنوز دشمنان دست از توطئه‌های خود برنداشته‌اند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ ترفندی چشم پوشی نمی‌کنند.
وی افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان به عنوان الگویی بزرگ محسوب شده و خروش ملت‌های مسلمان در کشورهای اسلامی نشأت گرفته از این انقلاب است.
ناطقی گفت: امروز دشمنان از خروش ملت‌های مسلمان در هراسند و به همین دلیل با ترفندهای گوناگون می‌خواهند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
وی افزود: امروز جوانان و نوجوانان ایرانی باید هوشیارتر از گذشته باشند و با ولایتمداری و اتحاد دشمنان را مأیوس کنند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم شهرستان ساوجبلاغ‌ در راهپیمایی 13 آبان گفت: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بار دیگر دشمنان را مأیوس کرد.



منبع: فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود