20 مرداد 1399
شماره خبر: 240004

ارسال 52 اثر به دبیرخانه جایزه کتاب سال البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ارسال 52 اثر به دبیرخانه جایزه کتاب سال البرز


از ابتدای آغاز جایزه کتاب سال البرز تا کنون 52 اثر به دبیرخانه این برنامه استانیارسال گردیده است و قطعا در روزهای آتی شاهد دریافت آثار بیشتری از نویسندگان و مترجمان استان البرز هستیم.

ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ضمن بیان مطالب فوق افزود کتاب سال البرز نویسندگان و مترجمان استان البرز را در رقابتی برابر قرا می دهد تا ظرفیت ها و استعداد خود را ارزیابی کنند.
مهلت نهایی دریافت اثر جایزهکتاب سال البرز31 مرداد 1399 است که تمدید نخواهد گردید.وی گفت با توجه به اطلاع رسانی جایزه کتاب سال البرز بین نویسندگان، مترجمان و مصححان استان البرز تا کنون شاهد مشارکت مناسبی از نویسندگان و مترجمان البرزی در این برنامه بوده ایم و نظر به فرصت باقی مانده تا مهلت نهایی دریافت اثر (31 مرداد 1399) که تمدید نخواهد گردید، از همه نویسندگان و مترجمان و مصححان استان البرز دعوت می شود با ارسال آثار خود در جایزه کتاب سال البرز شرکت کنند. گفتنی است نویسندگان، مترجمان و مصححان استان البرز می توانند با مطالعه آئین نامه شرکت در جایزه کتاب سال استان البرز (انتخاب نویسندگان، مترجمان و مصححان برتر استان البرز) و تکمیل فرم شرکت در جشنواره و ارسال آثار خود به معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تا پایان مرداد ماه 1399 در جایزه کتاب سال استان شرکت نمایند.همچنین بر اساس فراخوان کتاب سال البرز، آثار ارسالی باید برای نخستین ‌بار از ابتدای سال ۱۳۹۸ منتشر شده باشند و جزو کتاب‌های کمک درسی و عکس برداری شده نباشد. کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد.در نهایت آثار شرکت کنندگان توسط هیات داوران مستقر در خانه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داوری می گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود