18 شهریور 1399
شماره خبر: 241559

راه اندازی مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی در آموزش و پرورش البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

راه اندازی مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی در آموزش و پرورش البرز


مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: برای نخستین بار مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی با محوریت بازگشایی و نحوه فعالیت مدارس این استان در سال تحصیلی جدید راه اندازی شد.
سالار قاسمی گفت: این مرکز در ایجاد پل مستقیم ارتباطی بین مردم و آموزش و پرورش در این وضعیت کرونایی موثراست.وی اظهارداشت : دراین مرکز کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش البرز به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات مردم از جمله پیرامون وضعیت آموزشی، پرورشی ، بهداشت، اجرایی و تکریم از ارباب رجوع مدارس در سال تحصیلی جدید درنواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش و حتی ستاد استانی استان هستند.وی خاطرنشان کرد: کارشناسان این مرکز به صورت روزانه به سوالات و دغدغه های خانواده ها و دانش آموزان پیرامون نحوه فعالیت مدارس استان البرز در سال تحصیلی جدید پاسخ می دهند.
وی تصریح کرد: خانواده ها همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ می توانند با این مرکز تماس بگیرند و سوالات، ابهامات و همچنین نقطه نظرات خود را پیرامون وضعیت مدارس استان البرز درسال تحصیلی جدید مطرح کنند.قاسمی با اشاره به اینکه برای رسیدگی به شکایات مردمی سامانه شکایات آموزش و پرورش نیز فعال است، یادآورشد: دراین سامانه نیز درکوتاهترین زمان به گزارش ها و درخواست های مردمی رسیدگی می شود.وی با بیان اینکه بیش ازنیمی ازجمعیت دانش آموزی البرزدرپایه ابتدایی تحصیل می کند، اضافه کرد: مردم برای ارتباط با کارشناسان این مرکز درمدارس ابتدایی با شماره ۳۲۵۳۵۷۱۰ تماس بگیرند.مدیرکل آموزش و پرورش بیان داشت: کارشناسان فعال درحوزه مدارس متوسطه اول و دوم، فنی و حرفه ای و کاردانش نیز با شماره ۳۲۵۳۵۷۵۶ پاسخگوی سوالات مردم استان البرز هستند.وی تاکید کرد: روزانه به مشکلات مردمی که از طریق این سامانه مطرح می شود، مورد رسیدگی قرار می گیرد.استان البرز۵۰۰ هزار دانش آموز دارد

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود