17 آبان 1390
شماره خبر: 2418

صدور مجوز برای روزنامه فروشی‌ها در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

صدور مجوز برای روزنامه فروشی‌ها در استان البرز

رئیس اداره مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از صدور مجوز برای روزنامه‌ فروشی‌های استان البرز برای ساماندهی این صنف خبر داد.
محمد طاهری اظهار داشت: کیوسک های روزنامه فروشی در هر استان باید برای فعالیت مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشته باشند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش فرمانداری و ادارات کل فرهنگ و ارشاد شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد تمام کیوسک های روزنامه فروشی مجوز فعالیت دارند.
این مسئول ادامه داد: همچنین در حال حاضر اداره ارشاد شهرستان طالقان در تدارک اقدامات فنی برای صدور مجوز کیوسک‌های روزنامه‌ فروشی این شهرستان است و در آینده نزدیک فعالان این صنف دارای مجوز رسمی فعالیت خواهند بود.
طاهری با اشاره به اینکه در شهرستان کرج نیز حدود 400 باجه روزنامه فروشی وجود دارد، خاطرنشان کرد: با رایزنی‌هایی که با فرمانداری و شهرداری کرج و اتحادیه صنف مذکور صورت گرفته است در آینده‌ای نزدیک تمام باجه‌های شهر کرج نیز دارای مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند شد.
وی در پایان تاکید کرد: انجام این طرح به صورت کامل در استان البرز نقش مهمی در توزیع صحیح مطبوعات در میان مردم و بالطبع آن افزایش آگاهی عمومی خواهد داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود