3 آذر 1390
شماره خبر: 2507

معاون فرهنگی حوزه هنری ‌البرز:فعالیت عکاسان استان البرز ساماندهی می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

معاون فرهنگی حوزه هنری ‌البرز:فعالیت عکاسان استان البرز ساماندهی می‌شود

سپیدار آنلاین: معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز گفت: با راه‌اندازی خانه عکاسان در این حوزه هنری، فعالیت عکاسان این استان ساماندهی می‌شود.
به نقل از روابط عمومی حوزه هنری البرز، اسماعیل آجرلو افزود: خانه عکاسان البرز با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارتقای سطح علمی و فنی علاقه‌مندان در محیطی فرهنگی و پویا در حوزه هنری استان البرز راه‌اندازی شده است.
وی اظهار داشت: برگزاری تور و کارگاه‌های عکاسی با حضور اساتید مجرب، ثبت اثر برای حمایت از حقوق معنوی آثار هنرمندان و حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های فردی و گروهی عکاسان از دیگر اهداف راه‌اندازی خانه عکاسان است.آجرلو با بیان زمینه فعالیت خانه عکاسان افزود: فعالیت‌های این تشکل در زمینه برگزاری تورهای ماهانه عکاسی، کارگاه‌های نقد و بررسی عکس، کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌افزایی و ... برنامه‌‌ریزی شده است که برنامه کامل آن تا پایان سال در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان البرز منعکس شده است.
معاون فرهنگی حوزه هنری استان البرز اضافه کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های آتی خانه عکاسان تولید مجموعه کتاب‌های عکس استان البرز از منظر هنری است که از تمامی عکاسان حرفه‌ای برای همکاری در این زمینه دعوت به عمل می‌آید.وی گفت: راه‌اندازی سایت ویژه خانه عکاسان به همراه بانک عکس و اختصاص پروفایل شخصی به عکاسان استان البرز از دیگر برنامه‌های خانه عکاسان حوزه هنری استان البرز است.
گفتنی است علاقه‌مندان برای ارتباط و عضویت در خانه عکاسان می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان البرز به آدرس www.ArtAlborz.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود