19 دی 1400
شماره خبر: 261767

کارگاه آموزش رایگان صنایع دستی در فردیس فعال شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



کارگاه آموزش رایگان صنایع دستی با همت اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان البرز و بخش خصوصی روز شنبه در شهرستان فردیس فعال شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز در آیین گشایش این کارگاه گفت: برای اولین بار دوره های آموزشی رایگان صنایع دستی در شهرستان فردیس فعال شده است.
فریدون محمدی افزود: ۱۵۰ نفر از علاقه مندان در رشته های قلمزنی، گلیم بافی، چرم دوزی، معرق چوب، تراش شیشه، سفال و سرامیک در این کارگاه به صورت رایگان آموزش می بینند.
وی اظهار داشت: آموزش ها با نظارت اداره کل میراث فرهنگی و زیر نظر مربیان برگزار می شود و در پایان دوره برای شرکت‌کنندگان گواهینامه آموزشی صادر خواهدشد.محمدی گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای علاقه مندان به هنرهای سنتی و صنایع دستی در راستای رشد بیش از پیش در حوزه تولید، کارآفرینی و بازاریابی صنایع دستی است.مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: هدف از برگزاری این دوره ها ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی در این شهرستان می باش.این کارگاه به مدت سه ماه در فردیس فعال است.۳۰۰ هنرمند صنایع دستی در فردیس شناسایی شده است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود