16 اسفند 1400
شماره خبر: 264686

عضویت در کتابخانه های البرز به مدت سه روز رایگان است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی البرز اعلام کرد: عضویت در کتابخانه های این استان به مناسبت فرا رسیدن هجدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور از ۱۷ تا ۱۹ اسفند ماه رایگان است.
هادی آشتیانی در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بر همین اساس عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان طی روزهای ۱۷ الی ۱۹ اسفندماه رایگان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین کتابخانه محل زندگی خود از نحوه دریافت کد تخفیف و تکمیل فرایند عضویت اطلاع یابند. وی ضمن تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کتابخانه‌های عمومی افزود: اعتبار کدهای تخفیف تا پایان فروردین ۱۴۰۱ می‌باشد و عموم مردم کتابخوان استان با مراجعه به پرتال کتابخانه‌ عمومی موردنظر، نسبت به دریافت کدهای تخفیف اقدام و تا پایان فروردین با حضور در کتابخانه‌های عمومی نسبت به تکمیل فرآیند عضویت اقدام نمایند.
آشتیانی همچنین با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرایم کتاب نیز اظهار داشت: اعضای کتابخانه‌های عمومی تا پایان ۲۸ اسفند ماه می توانند با مراجعه به کتابخانه‌ و بازگرداندن کتاب از تخفیف ۱۰۰ درصدی بخشودگی جرایم دیرکرد بهره مند گردند.۵۲ کتابخانه عمومی نهادی فعال در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود