12 اردیبهشت 1401
شماره خبر: 266954

پیام تبریک سرپرست فرمانداری نظرآباد بمناسبت گرامیداشت روز معلم

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



دکتر حسین بغدادی سرپرست فرمانداری و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان با صدور پیامی فرارسیدن ۱۲اردیبهشت ماه، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری(ره)، روز معلم را تبریک گفت.
این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
آینده مملکت بدون ساختنِ نسلِ رو به رشدِ علمی، امکان پذیر نیست. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
یكی از مسائل ارزشمند و کارساز در زندگی بشر، علم و آگاهی است. علم، افزون بر این که وسیله ای است برای بهتر زیستن و برای خوب از عهده مسئولیت برآمدن، به خودی خود نیز مطلوب بشر است.
دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و فیلسوف عالی مقام و استاد فرزانه « شهید مرتضی مطهری » و آغازین روز هفته بزرگداشت مقام معلم ، یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه ،زیباترین جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت بخشیده اند.بدون تردید استادان فرهیخته کشور عزیزمان ایران در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" مزین گردیده بیش از گذشته طلیعه‌دار عرصه عزم، اراده، کار و تلاش خواهند بود و در جهت اعتلای علم و فناوری کشور، بستر مناسبی را برای تحقق این امر فراهم خواهند نمود.
لذا اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری و عرض خداقوت به مدیریت و پرسنل کوشا و عزیز آموزش و پرورش شهرستان نظرآباد، فرارسیدن هفته معلم را به همه معلمان و استادان فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.
حسین بغدادی
خادم مردم ولایتمدار و سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود