22 اردیبهشت 1401
شماره خبر: 267258

وزیر آموزش و پرورش معلم هتک حرمت شده البرزی را قهرمان ملی خواند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



وزیر آموزش و پرورش معلم البرزی را که مورد هتک حرمت یکی از همسایگان مدرسه ابتدایی شیخ فضل الله نوری در کرج قرار گرفته بود را قهرمان ملی خواند.
« فریدون گودرزی » معلم البرزی توسط یکی از همسایگان مدرسه شیخ فضل الله نوری در محدوده آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج مورد هتک حرمت قرار گرفت و فیلم هتک حرمت این معلم در فضای مجازی نیز منتشر شد، اما وی گذشت کرد. « یوسف نوری » عصر چهارشنبه که آیین تجلیل از این معلم در مدرسه شیخ فضل الله نوری با حضور مسوولان، دانش آموزان و اولیا در حال برگزاری بود، در تماس تلفنی با وی گفت: معلم من هم هستید، اینکه جواب این بی حرمتی را ندادید نشان دهنده، شخصیت والای شماست.وی افزود: همین صبوری و گذشت شما نشان داد که معلم هستید.
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شما نه تنها معلم بلکه قهرمان ملی هستید چون با رفتار خود به مردم درس گذشت و صبر دادید و من از شما عذر خواهی می کنم.نوری همچنین در فضای مجازی، مطلبی با عنوان هتک حرمت و جسارت به معلم فهیم و خدوم در حضور دانش آموزان و اولیا را موجب تکدر خاطر جامعه معلمان و دانش آموزان دانست.وی در این مطلب ضمن دلجویی از این معلم صبور و با اخلاق دستور لازم به معاونت حقوقی برای پیگیری جدی موضوع را صادر کرد.استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز و حدود ۲۵ هزار فرهنگی شاغل دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود