24 اردیبهشت 1401
شماره خبر: 267365

برنامه‌های متنوع اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برای نمایشگاه کتاب تهران و سالروز بزرگداشت حکیم فردوسی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برنامه‌های متنوع این اداره‌کل برای نمایشگاه کتاب تهران در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد.
علی نوروری، سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، از برنامه‌های متنوع این اداره‌کل برای نمایشگاه کتاب تهران در روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه خبر داد.
سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه‌ خاطر نشان کرد: برگزاری شب‌شعر آیینی با حضور شاعران آیینی‌سرا با موضوع اهل‌بیت، دفاع مقدس و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با شاعران و نویسندگان از جمله اساتید گران‌قدری چون خسرو عباسی و ژاله معینی، رونمایی از کتاب شعرهای خاکریز واژه‌ها(کتاب شعر شاعران دفاع مقدس) و ققنوس(مجموع شعر دفاع مقدس شاعران فردیس) از اهم این‌برنامه‌ها خواهد بود.نوروری تصریح کرد: همچنین دیدار با دو تن از شاعران و مترجمان مطرح کشور، رونمایی از کتاب‌های مرتبط با شاهنامه و پاسداشت زبان پارسی، پاسخگویی به سؤالات مراجعین در حوزه شعر و داستان و اجرای برنامه تئاتر کودک (شاهنامه‌خوانی) از دیگر برنامه‌های مطروحه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان برای نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود. این مقام مسئول درخصوصِ همایش بزرگداشت حکیم فردوسی و روز پاسداشت زبان پارسی هم اظهار کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این‌رویداد هم برنامه‌های جذاب و متنوعی خواهد داشت، اجرای موسیقی گروه خلج(شاهنامه‌خوانی)، نقالی، سخنرانی و تئاتر کودک با مضمون شاهنامه‌خوانی از اهمِ برنامه‌های اداره‌کل در روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه خواهد بود. وی در پایان افزود: زمان و مکانِ برگزاری این‌مراسم، ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت‌‌ماه در سالن استاد سیروس صابر واقع در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود