4 تیر 1401
شماره خبر: 269286

برپایی ۵۰۰ کارگاه توانمندسازی تابستانه مربیان پرورشی در البرز کلید خورد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اعلام کرد: برپایی ۵۰۰ کارگاه توانمندسازی تابستانه برای معاونان و مربیان پرورشی مدارس این استان کلید خورد.
« سردار فتح الهی » با اشاره به اینکه کارگاه ها ی توانمندسازی در سه محور مهارتی، بصیرتی و اداری برنامه ریزی شده است،اظهارداشت: کارگاه ها ی توانمندسازی در راستای آگاهی بخشی و ارتقاء کیفی فعالیت های اجرایی حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه ریزی و سازماندهی شده است.وی محوراین کارگاه های توانمند سازی را در سه بخش مهارتی، بصیرتی و اداری ذکر کرد.وی از مدرسه امن، گروه های سرود و تئاتر،تشکیلات سازی، برگزاری اردو و فضای مجازی به عنوان کارگاه های توانمندسازی در محور مهارتی یاد کرد.فتح الهی تصریح کرد: در محور بصیرتی نیز کارگاه ولایت فقیه و ساختار جمهوری اسلامی، نگاهی به دستاوردهای انقلاب اسلامی، پاسخ به شبهات، سواد رسانه،راهکارهای اقبال دانش آموزان به نماز، چرایی حجاب و فواید پوشش و مسائل مهدویت در نظرگرفته شده است.
وی یادآورشد: درمحور اداری هم آشنایی با جشنواره ها ی حوزه فرهنگی هنری، تربیتی، مشاوره، طرح نماد، یاریگران زندگی، قرآن ، عترت و نماز و آیین نامه های اجرایی مدارس برگزار می شود.
وی ادامه داد: کارگاه ها ی توانمندسازی در سطح استان، نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز با حضور استادان حوزه و دانشگاه کشوری و استانی به مدت ۲ الی چهار ساعت اجرا می گردد.
معاون پرورشی و فرهنگی البرز افزود: استان البرز ۲ هزار مربی، معاون پرورشی و مشاور مدرسه دارد که در تابستان ۱۴۰۱ زیر پوشش کارگاه های توانمندسازی قرار می گیرند.وی تاکید کرد: اجرای این کارگاه ها از اول تیرماه در آموزش و پرورش استان البرز آغاز شده و تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود