4 مهر 1401
شماره خبر: 273565

کیفیت فعالیت‌های حوزه آموزش و پرورش ارتقاء می‌یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



مشاور وزیر آموزش و پرورش در رارگاه عملیاتی «عدالت تربیتی» و «نصیب آموزشی برابر» با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرایی شده است، گفت: ایران جزو کشورهای برتر در حوزه پوشش تحصیلی می‌باشد اما در حوزه کیفیت دچار چالش شده است.
حمیدرضا خان‌محمدی، مشاور وزیرآموزش و پرورش در قرارگاه عملیاتی «عدالت تربیتی» و «نصیب آموزشی برابر»، پیش از ظهر امروز در مراسم متمرکز استانی آغاز سال تحصیلی که به صورت متمرکز در دبیرستان دخترانه حضرت زهرا (س)و حضرت طاهره (س) شهرستان چهارباغ برگزار شد، گفت: سعی داریم نسل جدید علاوه بر کسب علم به سمت مهارت آموزی نیز سوق پیدا کنند.
وی با بیان اینکه توسعه و تقویت مهارت آموزی به صورت جدی در دستور کار آموزش و پرورش است، یادآور شد: در ابن میان تربیت همه جانبه دانش آموزان در اولویت کاری ما قرار گرفته است.
این مقام مسؤول با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اجرایی شده است، اضافه کرد: ایران جزو کشورهای برتر در حوزه پوشش تحصیلی می‌باشد اما در حوزه کیفیت دچار چالش شده است.
وی از ایده تشکیل قرارگاه عملیاتی در آموزش‌وپرورش خبر داد ‌‌و اظهار کرد: این مهم در مجلس مطرح شده است و سعی داریم آموزش و پرورش با بهره‌گیری از ظرفیت مردم و دولت به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.خان محمدی یادآورشد: در قرارگاه تربیتی به دنبال ارتقای کیفیت آموزشی هستیم زیرا مدرسه کانون پیشرفت محله به شمار می رود و در حاشیه شهرها قرار است مدارس این نقش را داشته باشند و امیدواریم ظرف سه سال آینده به نقطه مطلوبی در این زمینه برسیم.وی با اشاره به اینکه این قرارگاه با رویکرد بررسی و حل چالش‌ها و مشکلات پیش روی آموزش‌ و پرورش و دانش آموزان فعالیت دارد، گفت: این قرارگاه از طریق انعقاد تفاهم نامه به دنبال کمک به رفع محرومیت‌های تحصیلی و ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس است.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود