19 آذر 1390
شماره خبر: 2785

برگزاری یادواره شهدا تجلیل از ارزش هاست

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری یادواره شهدا تجلیل از ارزش هاست

سپیدار آنلاین: فرماندار ساوجبلاغ گفت: برگزاری یادواره شهدا در حقیقت تجلیل از ارزش هاست.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ساوجبلاغ ، علي حدادي افزود: یادواره شهدا یادآور رشادت، ایثارگری، گذشت و فداکاری های شهیدان هشت سال دفاع مقدس است و ما مدیون این دلاوری ها و قهرمانی ها هستیم. وی اظهار داشت: برپایی این گونه آیین ها علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، باعث ترویج آرمان های آنان در بین نسل جدید خواهد شد. او گفت: یکی از نعمت های بزرگ دین اسلام، نعمت شهادت است و امروز فرهنگ شهادت و یادواره شهدا باید ارتباطی بین نسل گذشته و نسل حاضر باشد. فرماندار ساوجبلاغ افزود: انقلاب اسلامی با شهادت پیروز شده، با شهادت به پیش رفته و با شهادت دستاوردهای آن در سطح جهان گسترش یافته و تنها راه ادامه آن، ترویج این فرهنگ است. وی اضافه کرد: تکریم شهدا برای نسل جوان به منظور سرلوحه و چراغ زندگی قرار دادن، در همه عرصه های زندگی لازم و ضروری است.
حدادي گفت: هر یک از شهدای دفاع مقدس بزرگوارانی هستند که به خاطر دفاع و پشتیبانی از کیان و شرف ملت ایران از جان خود گذشتند. فرماندار ساوجبلاغ، برگزاری آیین های مختلف را فرصت مغتنمی برای معرفی گوشه ای از سلحشوری ها و شهادت طلبی بهترین جوانان این مرز و بوم برای نسل حاضر خواند و افزود: برگزاری یادواره ها قدردانی بسیار اندکی از فداکاری های شهدا و جانبازان است.
نخستین ياد واره شهيدان والا مقام روستاي آران در مسجد شهداي گمنام اين روستا با حضور خانواده هاي معظم شهيدان بسيجيان و اهالي روستا برگزار شد. در اين مراسم سردار پارسا معاون تحقيق وپژوهش سپاه امام حسن مجتبي(ع) استان البرز به ذكر خاطره از دلاور مرديهاي شهدا پرداخت ودر پايان تنديس شهيدان به خانواده هاي آنان اهدا شد. روستاي آران از توابع بخش مركزي شهرستان ساوجبلاغ شهيدان/محمد فاضل فرد/علي فاضل فرد/كاظم پوردهقان/باقر پوردهقان/غلامرضا امير پور/ولي الله آزاددهقان/ايرج پور دهقان وجمال زاده را تقديم انقلاب اسلامي نموده است.ياد و نامشان گرامي باد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود