26 بهمن 1401
شماره خبر: 280512

برگزاری نشست همکاری ارتش و آموزش و پرورش البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



نشست همکاری آموزش و پرورش و فرماندهی ارتش دراستان البرز با رویکرد ارتقای فعالیت های آموزشی و پرورشی دراین استان برگزار شد.
" این جلسه با حضور " سروان دریکوند " جانشین فرماندهی ارتش در استان و هیات همراه در دفتر مدیرکل آمورش و پرورش استان البرز با حضور رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران استان برگزار شد. دراین جلسه مدیر کل آموزش و پرورش البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران و آموزش و پرورش و خیرمقدم به مهمانان گرامی، از ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت نکاتی را بیان کردند." علی حجرگشت " در این نشست به اداره امور شاهد و ایثارگران استان ماموریت دادند که با توجه به مناسبت هایی که در طول سال وجود دارد این زمینه را فراهم کند که از توانمندی ارتش برای آموزش و پرورش دانش آموزان عزیز استفاده شود.وی خاطرنشان کرد: نقش ارتش در دفاع مقدس و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش آموزان با حضور خود آنان بیان شود.جانشین فرماندهی ارتش در استان البرز هم ضمن ابلاغ پیام امیر نجفی فرمانده ارتش استان، اظهار کرد: ارتش دارای ظرفیت هایی است که می توان برای ارتقای فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس بویژه مدارس شاهد از آن بهره گرفت.
" سروان دریکوند " یادآورشد: با توجه به مناسبت های مختلفی که در سال نسبت به موضوع ایثار و شهادت وجود دارد و نقش ارتش در این مناسبت ها می توان از نیرو کمک گرفت.
وی به بیان مطالبی در خصوص ظرفیت ارتش برای تبیین رشادت هایی که در دوران دفاع مقدس و هم اکنون پرداخت و برای هر نوع همکاری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود