17 فروردین 1402
شماره خبر: 282521

دومین دوره مسابقات رباتیک هنرجویی در البرز برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرزگفت: دومین دوره مسابقات رباتیک هنرجویی جام " شهید رضا پناهی، شهید ۱۲ ساله، بزرگ مرد کوچک استان البرز " بهار و تابستان ۱۴۰۲ در این استان برگزار می شود.
" لیلا الماسی " در این گفت و گو اظهار کرد:راهبری و سیاست گذاری مسابقات رباتیک هنرجویی توسط دبیرخانه راهبری کشوری الکترونیک و قطب رباتیک و هوش مصنوعی برنامه ریزی شده است.
وی بیان کرد: این دوره از مسابقات با رویکرد تقویت آموزش های فنی و مهارتی هنرجویان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش عملیاتی شده است.وی یادآورشد: مسابقات رباتیک به منظور کیفیت بخشی به آموزش های رشته های گروه الکترونیک و تقویت روحیه کار تیمی در بین هنرجویان به اجرا درمی آید.الماسی تصریح کرد: استفاده از هنرجویان رشته های دیگر مانند مکاترونیک، برق، کامپیوتر، مکانیک، ماشین ابزار در تیم ها برای شرکت در این مسابقات بلا مانع است.وی ادامه داد: منتخبین مسابقات مورد تقدیر قرار می گیرند و برای تیم های برگزیده نیز تاییدیه علمی صادر خواهد شد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: به هنرآموزان راهنمای تیم های برتر تقدیر نامه و گواهی فعالیت در مسابقه اهدا می شود.وی افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از وبینار های آموزشی به کانال @Tvt_electronic مراجعه کنند.


ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود