22 فروردین 1402
شماره خبر: 282811

نگاه تقاضا محور و کاربردی در حوزه پژوهش البرز در اولویت قرار گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: نگاه تقاضامحور و کاربردی در حوزه پژوهش استان با محوریت آموزش در اولویت قرار گیرد.
" عسگر پور " در جلسه با رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش البرز افزود: لازم است به این موضوع مهم به منظور رفع نیاز های آموزشی در استان توجه شود.
وی خاطرنشان کرد: این جلسه نیز در راستای تحقق اهداف کمی و کیفی مورد انتظار سازمان نهضت سوادآموزی و به منظور رفع چالش ها و پاسخگویی علمی به مسائل حوزه آموزش بزرگسالان و اولویت های پژوهشی سوادآموزی در دستور کاری قرار گرفت.وی بهره مندی از نظرات و پیشنهادات صاحب نظران و فعالان عرصه آموزش بزرگسالان در پیشبرد اهداف سوادآموزی را بسیار موثر دانست.
عسگر پور ادامه داد: سازمان نهضت سوادآموزی هر ساله جهت به روز آوری و استفاده از خرد جمعی اولویت های پژوهشی را مشخص می کند که در همین راستا نخستین فراخوان بین المللی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید را برگزار می کند.در این جلسه رئیس گروه تحقیق و پژوهش استان نیز تصریح کرد: هدایت پژوهشگران و فرهیختگان بر اساس شناسایی تقاضا و نیازهای آموزشی در حوزه‌ سوادآموزی از جمله مهمترین وظایف این گروه است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود