8 خرداد 1402
شماره خبر: 285769

تکریم اولیا اولویت اصلی در روند تهیه لباس فرم دانش آموزی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



اسماعیل یاری شیرمرد رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز در این گفتگو اظهار داشت: مدارس به عنوان مهمترین مراکز تعلیم و تربیت، نقش موثری در شکل گیری فرهنگ نوجوانان و جوانان نسبت به نوع پوشش در جامعه دارند.
وی گفت: آموزش و پرورش استان البرز برای سال تحصیلی آینده، با تاکید بر اسناد بالادستی در سند تحول بنیادین، اقدام به جلب مشارکت سازنده و اثربخش خانواده ها در حفظ و اشاعه فرهنگ غنی ایرانی_ اسلامی به ویژه در بحث حجاب و عفاف و پوشش دانش آموزان نموده است. یاری شیرمرد اضافه کرد : با توجه به ارسال شیوه نامه ساماندهی لباس فرم دانش آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به مدارس، تمامی مراحل تهیه، تولید و دریافت لباس فرم در مدرسه انجام می شود و تکریم اولیا توسط همکاران مدرسه و تولیدی ها اولویت اصلی در روند تهیه لباس فرم دانش آموزی خواهد بود.
وی ادامه داد: در راستای حفظ حقوق دانش آموزان و اولیای آنها مقرر شده است در هر منطقه یک کارگروه ویژه لباس فرم تشکیل و نسبت به بررسی و بومی شدن تولیدی ها در هر منطقه بر اساس نوع فعالیت و موقعیت جغرافیایی اقدام شود. رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز یادآور شد: برای عدم تحمیل هزینه های اضافی به خانواده ها، دانش آموزان می توانند از لباس‌های سالم و قابل استفاده سال‌های پیش استفاده نمایند. گفتنی است گروه های های نظارتی اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان البرز با مشارکت سازمان صمت بر روند تهیه لباس فرم دانش آموزی نظارت خواهند داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود