10 خرداد 1402
شماره خبر: 285908

شناسنامه تقسیمات سیاسی ، پیشرفت و عملکردی استان البرز تدوین می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



مجید جعفری رئیس اداره تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از تدوین شناسنامه تقسیمات استان و شهرستان‌ها با هدف ارزیابی دقیق از وضعیت سیاسی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، جغرافیایی و... در راستای پیشبرد برنامه های پیشرفتی استان خبر داد.
این نشست در محل دفترمعاونت سیاسی استانداری البرز و به ریاست مدیر کل سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری با حضور نمایندگان تمامی دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.
جعفری افزود: شناسنامه تقسیمات سیاسی یک سند راهبردی در امور سیاسی و اجتماعی هر استان محسوب می‌شود واین طرح پژوهشی با مدیریت دفتر امور سیاسی استانداری و همکاری همه جانبه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان تدوین می گردد.وی گفت: یکی از موضوعات مهم و اساسی در کشور، آخرین اطلاعات و به روز رسانی آمار و مقایسه استانها است؛ که این امر نیازمند اطلاعات کارشناسی مناسب از تمامی دستگاه های استان می باشد. وی یادآور شد: اداره کل آموزش و پرورش استان البرز طبق آخرین آمار و پژوهش های انجام گرفته و به روزترین اطلاعات عملکردی تحصیلی و آموزشی خود در تهیه و تدوین این شناسنامه و بررسی وضعیت شاخص های پیشرفت استان نقش به سزایی خواهد داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود