16 مرداد 1402
شماره خبر: 289933

برگزاری نمایشگاه انفرادی چهل طراحی لوگو در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



نمایشگاه انفرادی چهل طراحی لوگو از آثار هنرمند البرزی، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در نگارخانه فجر این اداره کل برپا شد.
نمایشگاه انفرادی چهل طراحی لوگو از آثار هنرمند البرزی، ثمانه خالقی، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در نگارخانه فجر این اداره کل برپا شد.ثمانه خالقی، کارشناس ارشد ارتباط تصویری، عضو موسسه توسعه هنرهای تجسمی استان تهران در حاشیه این نمایشگاه در خصوص برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: در دنیای امروز، طراحی لوگو برای هر برندی از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که لوگو به عنوان نمادی که برای شناسایی برند استفاده می‌شود، باید به شکلی باشد که در ذهن مخاطبان خود ثبت شود و برای شناسایی برند، بسیار مهم باشد. نمایشگاه انفرادی چهل طراحی لوگو ثمانه خالقی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، برای اولین بار در نگارخانه فجر از دهم تا پانزدهم مرداد 1402برگزار گردید.این نمایشگاه شامل چهل لوگوی طراحی شده برای شرکت‌ها و مشاغل مختلف برای مشتریان ایرانی و خارج از کشور و برخی آثار دانشجویی می‌باشند.
در طراحی لوگو ها در این نمایشگاه از انواع تکنیک های مونوگرام و پیکتوگرام و تایپوگرافی و ترکیبی انجام شده است . این نمایشگاه با تمرکز بر عدد 40 برگزار شده است که نشان از گذر 4 دهه زندگی خالق آثار است.مراسم اختتامیه از 9 صبح تا 12:30 ظهر یکشنبه 15 مرداد برگزار گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود