13 مهر 1402
شماره خبر: 293195

آموزش و پرورش استان البرز از نخبگان علمی و فرهنگی حمایت می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه آیین تجلیل از برگزیدگان کشوری نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی این استان گفت: آموزش و پرورش استان از نخبگان علمی و فرهنگی حمایت می‌کند.
وی با اشاره به شهدای نخبه انقلاب اسلامی گفت: بسیاری از شهدا چهره‌های علمی بودند، نظیر شهید چمران، شهید احمدی روشن، شهید تهرانی مقدم و بسیاری دیگر از شهدا که علاوه بر نائل شدن به مقام رفیع شهادت، خدمت بزرگی نیز به ایران اسلامی در زمینه علم و دانش کرده‌اند. وی ادامه داد: شهدا بهترین الگو برای همه ما از جمله نخبگان و دانش آموزان هستند.
حجرگشت با اشاره به برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی گفت: استان البرز، در نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی موفق به کسب ۱۲ رتبه برتر کشوری شد و ۱۲ دانش آموز استان نیز در سایر رتبه های این رویداد حائز رتبه شدند.مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ضمن اشاره به برگزاری رویداد مناظره دانش آموزی گفت: نخبگی صرفا در زمینه های علمی نیست و در زمینه های فرهنگی و اجتماعی نیز نیاز به افراد توانمند و نخبه وجود دارد. حجرگشت در انتها ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان حائز رتبه برتر در این رقابت، گفت: از همه این افراد به صورت شایسته ای تجلیل و تقدیر خواهد شد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود