10 آبان 1402
شماره خبر: 294896

پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



سعید جابری انصاری طی پیامی انتصاب سرهنگ پاسدار احسان علیزاده را به سمت "رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز" تبریک گفت.
سعید جابری انصاری، مدیر کل ، طی پیامی انتصاب "رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز" را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
میتوان بسیج را بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید."مقام معظم رهبری(مدظله العالی)"
برادر ارجمند جناب سرهنگ پاسدار احسان علیزاده، انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی به سمت رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم ، بی شک سوابق درخشان جناب‌عالی در حوزه ها و سطوح مختلف مدیریتی و نیز حسن اشتهار، محبوبیت مردمی و همت والا همراه با مشی انقلابی و روحیه جهادی و سوابق ارزشمند خواهد بود.
یقینا تفویض این مسئولیت مهم و خطیر از سوی فرماندهی محترم سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، بیانگر لیاقت و شایستگی‌های مدیریتی جنابعالی است. امید است با عنایات الهی در جهت تکمیل، ارتقا و توسعه توانمندی با مسئولان و زحمت‌کشان خدوم و مخلص در مجموعه بسیج استان موفق و پیروز باشید. مزید توفیقات شما را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع‌مقدس، آرمان‌های حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را مسئلت می‌نمایم.
ضمنا" از زحمات و تلاش های جناب سرهنگ خان بابایی در دوران تصدی ایشان تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم در سمت جدید مدیریتی همچون گذشته در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی سایه الطاف الهی موفق و منصور باشید.
سعید جابری انصاری
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان البرز و
فرمانده پایگاه بسیج امام جعفر صادق(ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود