2 اسفند 1402
شماره خبر: 301278

آیین تکریم و معارفه رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استان البرز و در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان حوزه بسیار مهمی را در کشور مدیریت می‌کند که مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری نیز می باشد.
وی افزود: در استان البرز نوزده مدرسه سمپاد وجود دارد ولیکن بیشترین مشکل این مدارس فضای آموزشی است ،بسیاری از مدارس سمپاد فضای آموزشی و محیط مناسبی را برای دانش آموزان ندارند.
حجرگشت ادامه داد: البته خوشبختانه در مناطق چهار گانه کرج و شهرستان ساوجبلاغ در زمینه توسعه فضای اموزشی این مدارس اقدامات خوبی صورت گرفته است و همچنین کماکان در مناطق دیگر استان هم در مورد این مدارس مطالباتی انجام گرفته است.وی گفت: فعالیت های بسیار خوبی همچون کسب ۲۵ مدال رنگارنگ در المپیاد های علمی، کسب رتبه دوم کنکور سراسری رشته ریاضی و کسب عناوین مختلف در مسابقات کشوری نتایج حاصل از تلاش های مجموعه سمپاد استان است و امیدواریم بار دیگر شاهد اینگونه درخشش ها باشیم. مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: نسل جدید برای تربیت و آموزش، نیازمند روش‌های جدید است و مدارس سمپاد با رویکرد جدید خود یقینا زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان با علاقه و با استعداد را فراهم خواهد نمود.
در پایان این نشست از زحمات رضا شکیبا تقدیر و محسن فلاحت‌داری به عنوان رئیس جدید اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان البرز معرفی گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود