9 فروردین 1403
شماره خبر: 302591

نصب تابلوهای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در محورهای مواصلاتی گردشگری با هم افزایی بخش خصوصی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از نصب تابلوهای تبلیغاتی جاذبه‌های گردشگری استان در محورهای مواصلاتی با هم‌افزایی بخش خصوصی گردشگری خبر داد.

رحیم خاکی با اعلام این خبر اظهار کرد: این اقدام با همکاری تاسیسات گردشگری استان از روزهای ابتدایی نوروز انجام شده است که در ضمن تبلیغ بخش خصوصی جاذبه‌های گردشگری نیز معرفی می‌شوند.
او این اقدام را فعالیتی موثر برای معرفی تاسیسات گردشگری استان و در عین حال جاذبه‌های گردشگری عنوان کرد و گفت: این تابلوها در محورهای مواصلاتی پر تردد استان نصب شده تا مسافران نوروزی با ظرفیت‌های استان البرز آشنا شوند.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز جانمایی این تابلوها را در مبادی ورودی و خروجی استان، در مسیر اتوبان تهران- کرج- قزوین و ورودی محور کرج‌چالوس عنوان کرد و گفت:جاذبه‌هایی از جمله محوطه ازبکی، کاروانسرای ینگی امام، تپه‌های رنگی اشتهارد و ساوجبلاغ در کنار تبلیغ بخش خصوصی در این تابلوها به نمایش گذاشته شده است.
او افزود: آذین و زیباسازی شهر با استفاده از نمادهای نوروز و ماه مبارک رمضان و اقداماتی از جمله نصب بنرهای تبلیغاتی تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و خوش آمدگویی به مسافران توسط شهرداری‌ها نیز صورت گرفته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود