26 فروردین 1403
شماره خبر: 303048

نشست کمیته جذب و نگهداشت صندوق ذخیره فرهنگیان استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



نشست کمیته جذب و نگهداشت صندوق ذخیره فرهنگیان استان البرز در سالن شهدای فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.
عباسی نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان استان البرز ضمن اشاره به برگزاری این نشست با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر اعضاء گفت: فعالیت های صندوق ذخیره برای فرهنگیان تشریح خواهد شد.نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان استان البرز با اشاره به فعالیت های صندوق ذخیره از جمله ایجاد سهام مالکانه برای اعضاء، فروشگاه های خرید اقساطی کالا، فعال سازی بانک سرمایه و راه اندازی مجموعه گردشگری با شرایط مناسب گفت: می بایست این فعالیت ها برای همکاران تشریح شود تا تمامی فرهنگیان در جریان فعالیت ها قرار گیرند.
وی ادامه داد: مهم ترین کارکرد صندوق ذخیره فرهنگیان کمک به پس انداز مبالغ خرد است، چراکه این مبالغ خرد حتما به صورت جاری در زندگی افراد هزینه می شود و کمتر کسی امکان پس انداز پیدا می کند، اتفاقی که به کمک صندوق رقم میخورد و افراد می توانند با این مبالغ خرد سهم خود را در پایان خدمت دریافت کنند و برخی مسائل خود را حل نمایند.
وی در پایان عضویت فرهنگیان بدو ورود را بسیار مهم ارزیابی کرد و از آموزش و پرورش استان خواست تا شرایط عضویت تمامی فرهنگیان بدو ورود به خدمت در صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود