9 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 303818

امرِفرهنگی حجاب وعفاف مطالبه به حق جریان انقلابی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



جابری انصاری با اشاره به اینکه امرفرهنگی حجاب و عفاف مطالبه به حق جریان انقلابی است گفت: مطالبه نماینده ولی فقیه در استان البرز فصل الخطاب تمامی عناصر و نهای اجرایی است؛ اجرای طرح حضور همزمان با طرح نور در شهر کرج یکی از این برنامه ها است.
سعید جابری انصاری در جمع خبرنگاران کُنش های اجتماعی جامعه امروز را حاصل فرآیندها و محصولات فرهنگی خواند و گفت: یکی از جدی ترین دغدغه های جامعه اسلامی پیاده سازی و احیاء امر به معروف و نهی از منکر است. دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان این مطلب که دغدغه مندی نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز در خصوص تحقق مسئله عفاف در جامعه اهمیت اساسی و نیازمند توجه همگان است افزود: فصل الخطاب عملیاتی شدن مطالبات فرهنگ دینی تمامی عناصر و نهادهای اجرایی هستند. به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، عملکرد تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی استان در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی موثر است به ویژه تلاش های استاندار، فرمانده سپاه استان و دیگر مدیران و متولیان که همواره در صفوف مقدم سعی و اهتمام خود را در توجه بخشی به معارف دینی و ایمانی و حفظ سلامت و امنیت جامعه در نظر داشته اند. جابری انصاری تصریح کرد: تحقق وعده صادق با محوریت نیروهای عملیاتی سپاه نشان داد که تا چه اندازه مسئله ایمان و باورهای ایمانی در پیشبرد برنامه ها و اهداف موثر است؛ آنچنان که در جریان طرح نور و طرح حضور بار دیگر شاهد تحقق جهاد تبیین با رویکرد مسئله حجاب و عفاف خواهیم بود.
وی با بیان این مطلب که بخش عظیمی از فرهنگ را فرهنگ عامه تشکیل می دهد عنوان کرد: از شهر کرج به عنوان زیست گاه، امیران و لشکریان 10 سیدالشهداء نام برده می شود و این مهم به این معنا است که تا چه اندازه باورهای دینی در انگاره های مردمان آن رشد یافته و به ظهور نشسته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود