11 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304011

برگزاری نشست هماهنگی با دانشگاه ها در خصوص اجرا طرح (زن,خانواده ,جوانی جمعیت )

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



در راستای اجرای برنامه های مصوب از محل اعتبارات قرارگاه شهید آوینی ,جلسات هماهنگی با دانشگاه ها برای اجرای طرح (زن,خانواده ,جوانی جمعیت )با حضور معاونین فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کرج و دانشگاه خوارزمی برگزار گردید.
پس از بررسی نحوه ی اجرای این طرح ,مقرر گردید 3 کارگاه آموزشی به همراه یک همایش با موضوعات مهم و پر اهمیت هم سو با موضوع طرح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار گردد.
همچنین با نظر طیبی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه خوارزمی و براساس نظر اعضای جلسه ,مقرر گردید این طرح در دانشگاه خوارزمی به صورت نمایشگاهی و روایتگری برگزار گردد .دانشگاه نسبت به آماده سازی محتوای این طرح اقدام نموده و موسسه مجری به نحو احسن آن را اجرا خواهد کرد. گفتنی است: این جلسات با حضور نوروزی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسینی رئیس گروه فرهنگی این اداره کل، انصافی مدیر مسئول موسسه فرا اندیشه نارون البرز به عنوان مجری طرح و همچنین طیبی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه خوارزمی، آهنگران، مدیریت خدمات دانشجویی این دانشگاه، پهلوان مدیر مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و معاونین فرهنگی و امور دانشجویی این دانشگاه برگزار گردید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود