24 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304730

جشن تکلیف هماهنگ استانی دانش آموزان دختر با نیازهای ویژه استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



سلیمانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز از برگزاری نخستین جشن تکلیف مدارس استثنایی بصورت هماهنگ و سراسری خبر داد.
حمیده سلیمانی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز در این مراسم گفت:جشن عبادت و شکرگزاری دانش‌آموزان با حضور ۵۰ دانش اموز دختر در همه گروهای معلولیت پایه‌ی سوم مدارس استثنایی با هدف ایجاد شوق و شور عبادت و بندگی در فضای روحانی و معنوی برگزار شد. وی با اشاره به همکاری آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) تصریح کرد: برگزاری جشن تکلیف به منظور تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به انجام فرایض دینی به عنوان ماموریت الهی است؛ جشن تکلیف سرآغازی برای برقراری ارتباط معنوی و رسمی نوجوانان با خداوند متعال است و دانش آموزان می بایست قدر این ماموریت و فرصت الهی را دانسته و در عمل به فرامین خداوند ثابت قدم بوده و به پدرو مادر و معلمان خود احترام بگذارند و این عمل به سفارشات دین را از واجبات برشمارند.
قابل ذکر است در این جشن دانش آموزان مدارس استثنایی حضرت فاطمه(س)، زمردیان، موفقیان، مرجویی دختران، ایمان دختران و پویا به اجرای برنامه‌های متنوعی از قبیل خواندن سرود هماهنگ، خواندن نماز جماعت و قرائت قرآن به صورت دسته جمعی پرداختند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود