30 مرداد 1403
شماره خبر: 309298

جوانان و نوجوانان البرزی در سطوح ملی هم می درخشند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



حجرگشت، در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران و دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای در استان البرز، گفت: به رغم تعطیلی مدارس از همه ابزار استفاده کردیم و امروز حاصلش را دیدیم.
علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران و دومین دوره مسابقات بازی های رایانه ای در این استان، اظهار داشت: برای جلب دانش آموزان برای حضور در این مسابقات، تمام قد به میدان آمدیم و به رغم تعطیلی مدارس از همه ابزار استفاده کردیم و امروز حاصلش را دیدیم.
حجرگشت افزود: فارغ از برنده شدن یا نشدن، رقابتی ایجاد شد و افرادی که توانمندی داشتند در این مسابقات شرکت داشتند، حتما جوانان و نوجوانان استان البرز در سطوح ملی هم می درخشند.
وی گفت: مهم این است نوجوان و جوان به خودباوری برسند و ما نیز باورشان کنیم، حتماً در صحنه های مختلف تأثیرگذارند و حرفی برای گفتن خواهند داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه افزود: در آموزش و پرورش زمینه های زیادی برای حضور دانش آموزان در عرصه های مختلف با نگاه و همکاری ملی و فرهنگی هست، حتی در مدارس مان رشته های مرتبط داریم. حجرگشت در پایان ابراز داشت: از همه دست اندرکاران تقدیر می کنم، شروع خوبی خواهد بود برای اتفاقات بزرگی که در حوزه های مختلف فرهنگی و مسابقات مختلف خواهد افتاد، آموزش و پرورش آمادگی دارد در هر عرصه ای که به فرهنگ کشور و استان کمک می کند، حضور پیدا کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود