5 شهریور 1403
شماره خبر: 309518

راهیابی 5 نماینده از هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج به مرحله‌ی نهایی جشنواره‌ی ملی موسیقی جوان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج از راهیابی 5 نماینده از این هنرستان به مرحله‌ی نهایی جشنواره‌ی ملی موسیقی جوان، خبر داد.
سجاد فروغی مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج ضمن تبریک و ابراز خرسندی بابت این اتفاق مهم اضافه کرد: راهیابی پنج نماینده از هنرستان پسران کرج در مرحله‌ی پایانی مهمترین جشنواره‌ی موسیقی کشور، نشان از حرکت رو به جلو و مثبت این مجموعه در راستای رسیدن به اهداف عالی اش است ‌و این دوره ، بهترین عملکرد هنرستان در چند سال اخیر در این جشنواره است.
فروغی ابراز داشت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای حضور موفق هنرستان در رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری، خوشبختانه امسال هنرستان در جشنواره‌ی ملی موسیقی جوان ۵ نماینده در مرحله‌ی نهایی خواهد داشت، این نمایندگان به ترتیب فراز الیاسی در ساز فلوت ،مهیار یوسفی در ساز پیانو، سلمان اوجانی در ساز تار ،آرین نظرک در ساز کلارینت و ارسام افضلی در ساز پیانو هستند.
مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج خاطرنشان کرد: بی شک اتفاقات مثبتی از این دست، انگیزه و اراده کادر زحمتکش هنرستان، از اساتید محترم تا کادر اداری و هم چنین هنرجویان را برای حضور هر چه موفق تر در سطح کشور را تقویت خواهد کرد.وی افزود با فراهم آمدن فضای رقابتی سالم و ایجاد انگیزه برای هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا پسران کرج که در سایه حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و همچنین اولیای محترم هنرجویان هنرستان میسر شده، بهترین نتایج هنرستان در سالهای اخیر امسال حاصل شد که امیدواریم در ادامه حرکت این مجموعه آموزشی اتفاقات مثبت بیشتری رقم بخورد . گفتنی است: سجاد فروغی مدیر این مجموعه که در سال جاری خود نیز نشان ملی آموزش هنر را دریافت کرد مدیریت هنرستان را بر عهده دارد و این مجموعه هم اکنون از موفق ترین مجموعه های آموزشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح کشور است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود