3 دی 1390
شماره خبر: 3226

پذیرش دانشجو در 5 کد رشته در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

پذیرش دانشجو در 5 کد رشته در دانشگاه علوم پزشکی استان البرز

قائم مقام علوم پزشکی البرز از پذیرش دانشجو در پنج کد رشته خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان اولین دانشگاه در استان البرز مجوز اخذ دانشجو را کسب کرده است و با پذیرش دانشجو در بهمن ماه سال جاری این دانشگاه فعالیت آموزشی خود را ادامه می دهد.
دکتر علیرضا شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: تبدیل دانشکده به دانشگاه به عنوان پایه و اساس خدمات بهداشت و درمان در این استان بوده است. وی افزود: این دانشگاه به عنوان اولین دانشگاه استان البرز مجوز پذیرش دانشجو را کسب کرده است و طی آزمونی که برگزار شد، بهمن ماه در 5 کد رشته پزشکی، پرستاری و مامایی، بهداشت، گروه های اتاق عمل و بیهوشی پذیرش دانشجو خواهیم داشت.
دکتر شکیب در خصوص فرایند مطلوب ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم نیز بیان کرد: احداث بیمارستان ثارالله در مهرشهرکرج یکی از این خدمات بوده است. وی آموزشی شدن بیمارستانها را نیز از دیگر اقدامات این دانشگاه برای ارائه خدمات مطلوب ذکر کرد و گفت: با تحقق این امر گام مهمی در آموزش پزشکی و رشته های مرتبط باآن ایجاد خواهد شد.قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تجهیز و ارتقاء امکانات بیمارستانی، مطابق با استاندارد را از دیگر اقدامات این دانشگاه دانست و بیان کرد: بازسازی بیمارستان های کمالی، بهره برداری بیمارستان شهیدرجایی، ارتقاء ICU این بیمارستان و ایجاد پاویون، بهره برداری از مرکز قلب باز بیمارستان مدنی و استاندارد سازی تخت های ICU به عنوان بخشی از فعالیت های این دانشگاه پس از شکل گیری بوده است. وی کلیه این اقدامات را از جمله تلاشهای این دانشگاه در راستای بهبود فرایند خدمت رسانی در سال جهاد اقتصادی قلمداد کرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود