11 دی 1390
شماره خبر: 3502

ازدواج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی كرج گرامی داشته شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ازدواج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی كرج گرامی داشته شد

با برگزاری همایشی ازدواج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد كرج گرامی داشته شد.
مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد واحد كرج در این همایش گفت: ازدواج ارزشمند بوده و تشكیل خانواده ، راهكاری مناسب برای كسب موفقیت در زندگی است. حجت الاسلام' امن الله فرید' افزود: رسیدن به موفقیت و اهداف بزرگ در زندگی به معنی داشتن توانایی مالی یا موقعیت اجتماعی خوب نیست.معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد كرج نیز در این آیین با اشاره به آیاتی از قرآن كریم آرامش و اطمینان قلبی را از نعمت های بزرگ عنوان كرد و افزود: خداوند با خلقت جفتی از جنس آدم این آرامش را به انسان ها هدیه كرده است . حجت الاسلام 'اسحاق محمدی تبار 'افزود: پیوند مقدس ازدواج مقدمه و وسیله رسیدن دو جوان به آرامش در زندگی بوده و محور اصلی یك زندگی سالم و آرام در خانواده زن است.
معاونت قضایی رییس كل محاكم عمومی و انقلاب اسلامی دادگستری استان البرز نیز در آین آیین با اشاره به حفظ كانون خانواده به عنوان یك بنیاد مقدس و ارزشمند در جامعه اسلامی گفت: ما ملزم به مودت و رحمتی هستیم كه خداوند به موجب ازدواج برای انسان فراهم كرده است. 'اكبر طالبی' ادامه داد: حفظ هیجان و عشق اولیه زندگی همراه با منطق، احترام، تكریم و داشتن رفتار مناسب با همسر و افراد خانواده، رعایت آراستگی و نظافت در محیط خانه از جمله عوامل بسیار مهم در حفظ و بقای زندگی مشترك است.
بنابر این گزارش در حاشیه این هماش ، كارگاه های آموزشی همزمان به صورت جداگانه برای بانوان و آقایان برگزار شد كه در آن استادان گروه های پرستاری و روان شناسی به بیان مطالبی در خصوص مهارت های لازم برای زندگی مشترك پرداختند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود