13 دی 1390
شماره خبر: 3618

بستر فرهنگی برای توسعه این منطقه مهیا است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بستر فرهنگی برای توسعه این منطقه مهیا است

سپیدار آنلاین: سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی فردیس گفت: بستر فرهنگی برای رشد و توسعه این منطقه مهیا است. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز حجت الاسلام' شمس الله فلاح' در نشست شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه فردیس کرج برگزارشد، با بیان این مطلب افزود: فردیس پتانسیلها و قابلیت های زیادی برای شناساندن چهره های فرهنگی وهنری دارد.
وی خاطر نشان کرد: فرهنگ یکی از اساسی‌ترین پایه‌های جامعه است و انقلاب ما یک انقلاب عظیم الهی بود. وی اظهارداشت: شورای فرهنگ عمومی در عرصه تصمیم‌گیری از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.
حجت الاسلام فلاح گفت: فرهنگ از ضرورت‌های اساسی جامعه است که بی‌تفاوتی نسبت به آن آثار زیان‌باری را به همراه خواهد داشت. وی افزود: درحال حاضر پاره‌ای خرافات وفرق مختلف در فردیس وجود دارد که باید با آنها مقابله و ریشه آنها را در جامعه از بین برد . سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی فردیس گفت: با توجه به شرایط موجود در زمینه مسا ئل فرهنگی باید تخصصی تر وسنجیده تر برخورد کنیم تا بتوانیم گام مثبتی برای منطقه فردیس برداریم. فلاح از شناخت ریشه‌ها، آسیب‌های فرهنگ عمومی و ارایه راهکارهای لازم به عنوان راه‌های تقویت شورای فرهنگ عمومی نام برد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود