18 دی 1390
شماره خبر: 3798

صدا و سیمای استان البرزتا پایان سال راه اندازی می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

صدا و سیمای استان البرزتا پایان سال راه اندازی می شود

استاندار البرز از راه اندازی صدا و سیمای استان البرز تا اسفند ماه سال جاری خبر داد.
عیسی فرهادی قبل از ظهر شنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که در سالن شهدای دولت استاندار برگزار شد، اظهار داشت:صدا و سیما استان البرز تا قبل از عید نوروز راه اندازی می شود. وی ابراز داشت: در حال حاضر کارهای تملک زمین صدا و سیما در حال انجام است که قرار شد، 15 هکتار از 50 هکتار از زمین های دانشگاه پیام نور در اختیار صدا و سیما قرار بگیرد و فقط 35 هکتار در اختیار پیام نور باشد.
راه اندازی صدا و سیما یکی از کارهای بزرگ فرهنگی استان البرز است
استاندار البرز راه اندازی صدا و سیما را یکی از کارهای بزرگ فرهنگی در استان البرز عنوان کرد و افزود: یکی از مهم ترین کارهای استان البرز راه اندازی سیمای استان است که هر چه زودتر اینکار باید صورت پذیرد.
فرهادی گفت: در درجه نخست شبکه محلی باید در ساختمان سیما راه اندازی شود و با توجه به اینکه صدا و سیما کار تخصصی و فنی است نیازمند تلاش و کوشش فراوان و پیگیری مجدانه دارد.
راه اندازی صدا و سیما به 30 سال زمان نیاز دارد
وی با بیان اینکه راه اندازی صدا و سیما 30 سال زمان نیاز دارد، اضافه کرد: صدا و سیما خراسان جنوبی هفت سال، خراسان شمالی 6 سال و صدا و سیما سیستان و بلوجستان 28 سال طول کشیده است. وی ادامه داد: صدا و سیما همانند دیگر دستگاه ها در اختیار استانداری نیست و یکی از دستگاه هایی است که به صورت مستقل عمل می کند. وی با اشاره به رسانه های استان البرز اظهار داشت: رسانه ها می توانند به جد مطالبات خود را در راستای تحقق راه اندازی سیما استان پیگیری کنند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود