19 دی 1390
شماره خبر: 3852

برنامه های ویژه دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اعلام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برنامه های ویژه دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اعلام شد

سپیدار آنلاین: بر اساس هماهنگی های انجام شده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه برنامه های این اداره در ایام دهه مبارک فجر مشخص شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی البرز ،خوب پور با بیان این مطلب گفت: با برنامه ریزی ها انجام شده و برگزاری جلسات متعدد اجرای بسیاری از برنامه های مقرر شده نهایی شده است.
دبیر ستاد دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز،ازبرگزاری مراسم تجدید میثاق کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با امام راحل (ره)، برگزاری شب شعر انقلاب، تهیه و توزیع کارنامه انقلاب،برگزاری مسابقات کتابخوانی ،برگزاری نمایشگاه رهنگی،هنری ویژه انقلاب،چاپ و توزیع روزنامه های دهه فجر بهمن سال 57 به عنوان بخشی از این برنامه ها اشاره کرد. وی همچنین از توزیع سی دی زندگینامه مقام معظم رهبری بین اقشار مردم،تجلیل از مفاخر فرهنگ و هنر استان ،غبار روبی مزار شهدای استان،برگزاری مسابقات ورزشی به عنوان بخش دیگری از برنامه های این اداره در این ایام نام برد.
وی در پایان گفت: علاوه بر برنامه های مذکور این اداره برنامه های دیگری نیز جهت گرامیداشت هر چه مناسب تر دهه فجر به عنوان دهه حماسه ساز تاریخ انقلاب اسلامی در دست اجرا دارد که به زودی اعلام
می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود