26 دی 1390
شماره خبر: 4090

کمیته های تخصصی روابط عمومی های کرج تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

کمیته های تخصصی روابط عمومی های کرج تشکیل شد

سپیدار آنلاین: دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج از تشکیل کمیته های تخصصی روابط عمومی های این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج، محمدهادی اسلاملو با بیان این مطلب در اولین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج اظهار داشت: این شورا با هدف ایجاد انسجام و اتخاذ شیوه های مناسب در امور اطلاع رسانی و ایجاد وحدت رویه در میان روابط عمومی های دستگاه های مختلف تشکیل شده است. وی افزود: برای تحقق و دستیابی به این مهم کمیته های پنجگانه ای تشکیل شده است تا بتوان بر اساس شرح وظایف و اختیارات این کمیته های زمینه های لازم برای خدمت رسانی بهینه به مردم و کاهش مسائل و مشکلات پیش روی روابط عمومی ها را فراهم کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه تلاش روابط عمومی ها می تواند علاوه بر تحقق این اهداف موجب تقویت جایگاه روابط عمومی در دستگاه های مختلف شود، خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی و افکار سنجی، فرهنگی و جنگ نرم، آموزش، برنامه ریزی، پشتیبانی و رفاهی کمیته های پنجگانه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان است که هر یک از مدیران روابط عمومی دستگاههای شهرستان بر اساس شرح وظایف سازمانی دستگاه مربوطه و همچنین علاقه مندی خود می توانند در این کمیته ها فعالیت کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود