26 دی 1390
شماره خبر: 4110

190 عكاس كشور در چهارمین سوگواره عكس عاشورایی استان البرز شركت كردند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

190 عكاس كشور در چهارمین سوگواره عكس عاشورایی استان البرز شركت كردند

رییس حوزه هنری استان البرز گفت: 190 عكاس از سراسر كشور در چهارمین سوگواره عكس عاشورایی كه توسط این حوزه برگزار شد، شركت كردند.
'عبدالحمید قره داغی' افزود: پس از اتمام مهلت ارسال آثار، یكهزار و 268 عكس‌ این تعداد هنرمند كه به دبیرخانه چهارمین سوگواره عكس عاشورایی ارسال شده بود، به مرحله داوری رسید. وی اظهار داشت: سوگواره عكس عاشورایی در چهارمین سال برگزاری خود به همت حوزه هنری استان البرز با استقبال خوب عكاسان روبرو شد و این تعداد آثار ارسالی در مدت 40 روز به دبیرخانه جشنواره رسید.
قره داغی گفت: این آثار ارزشمند با موضوع های عاشورا واحیای سنت‌های اسلامی ـ ایرانی جوان و دلدادگی به امامت ، ولایت و عاشورا و همچنین انقلاب و انتظار بوده است. رییس حوزه هنری استان البرز با اشاره به مرحله داوری آثار افزود: آثار دریافتی هم اكنون در مرحله داوری قرار دارند و توسط آقایان كاوه قبادی، مهدی توانگر و كاوه فرزانه كه هر سه از اساتید و عكاسان مطرح كشورند، در حال بررسی و داوری است. قره‌داغی درمورد برگزاری نمایشگاه آثار نیز گفت: نمایشگاه آثار برتر و منتخب چهارمین سوگواره عكس عاشورایی همزمان با ایام ارتحال پیامبر اسلام (ص) و در روزهای پایانی ماه صفر برگزار و همزمان با اختتامیه آن از برگزیدگان تقدیر می شود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود